اخبار ارز دیجیتال

گسترش قلمرو ادغام Chainlink به کوین‌بیس

Chainlink با شبکه‌ی لایه 2 کوین‌بیس یعنی Base ادغام می‌شود و خدمات اوراکل خود را ارائه می‌دهد. Base در عرض یک هفته پس از عرضه، بیش از 200 میلیون دلار ارزش قفل شده به دست آورد.

خلاصه‌ی خبر

  • ادغام Chainlink با شبکه‌ی لایه 2 Base موجب تقویت خدمات غیرمتمرکز اوراکل Chainlink خواهد شد.
  • Base در کمتر از یک هفته از زمان راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی به ارزش قفل شده +200 میلیون دلاری دست یافت.

توانمندسازی شبکه‌ی Base با خدمات اوراکل Chainlink

Chainlink جایگاه خود را از طریق همکاری با Base، شبکه‌ی لایه 2 کوین‌بیس تثبیت کرده است. این همکاری، ادغام Chainlink را به 12 پروژه افزایش می‌دهد. Base با قفل کردن بیش از 200 میلیون دلار ارزش در عرض یک هفته پس از راه‌اندازی شبکه اصلی، به موفقیت چشمگیری دست یافت. این ادغام قابلیت‌های اکوسیستم Base را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

دسترسی به فیدها و خدمات داده‌های Chainlink

توسعه‌دهندگانی که از بلاک‌چین لایه 2 Base استفاده می‌کنند، حالا می‌توانند به راحتی از دیتافیدهای Chainlink و سایر خدمات حیاتی وب 3 استفاده کنند. جسی پولاک، خالق Base و رئیس پروتکل‌ها در کوین‌بیس، Chainlink را به دلیل قابلیت اطمینان، امنیت و کاربرپسند بودن آن تحسین کرد. او تاکید کرد که “فیدهای قیمت Chainlink، یک راه حل برای توسعه‌دهندگان است.” ادغام Chainlink Price Feeds در Base به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های فعلی را به بلاک‌چین منتقل کنند و کاربردهای خلاقانه را در راه‌اندازی قوی لایه 2 Base کشف کنند.

صعود سریع به سوی موفقیت و گسترش مداوم

پس از ماه‌ها آزمایش سخت‌گیرانه توسط توسعه‌دهندگان، Base شبکه‌ی خود را در 9 آگوست به صورت عمومی راه‌اندازی کرد. Base از آن زمان، شاهد تعامل مشتاقانه‌ی کاربران بوده است. در یک دستاورد شگفت‌انگیز، کل ارزش پل شده به Base از 212 میلیون دلار فراتر رفت. همچنین ارزش قفل شده‌ی بلاک‌چین تنها در یک هفته پس از راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی به 205 میلیون دلار افزایش یافت. مشارکت مثمر ثمر بین Chainlink و Base نقش اساسی همکاری‌های استراتژیک را در زمینه‌ی فناوری‌های بلاک‌چین برجسته می‌کند.

 

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =