تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

آیا وقت خرید آلت کوین‌ها فرا رسیده است؟ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

مارکت کپ آلت کوین‌ها به محدوده مهمی رسیده است و می‌تواند به زودی رالی قوی را شروع کند.

خلاصهٔ تحلیل

  • تثبیت بیت کوین در بالای محدوده ۴۸٬۰۰۰ دلار رالی آلت کوین‌ها را تقویت می‌کند.
  • افزایش تقاضای آلت کوین‌ها در بین اکثر سرمایه‌گذاران می‌تواند به رشد آن‌ها کمک کند.

به گزارش کوین گیپ، بازار آلت کوین‌ها اخیراً توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده است. مارکت کپ آلت کوین‌ها هم اخیراً به محدوده مهمی رسیده و ممکن است با یک شکست صعودی الگوی پرچم خود را تکمیل کند. این امر نشان می‌دهد که این ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی رالی بزرگی را شروع کنند.

تحلیلگری به اسم مستعار رکت کپیتال (Rekt Capital) باور دارد که آلت کوین‌ها به کف اولین مرحله از رالی صعودی خود رسیده‌اند. طبق گفته‌های او، تاریخ نشان داده است که رشد چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال زمانی رخ می‌دهد که علاقه و توجه مردم به شدت کاهش یافته است.

او با انتشار تصویر زیر در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن)، نشان داد که معامله‌گران می‌توانند از وضعیت فعلی به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها استفاده کنند.

چرخه‌های صعودی و نزولی بازار آلت کوین‌ها در ماه‌های مختلف

رکت کپیتال علاوه بر این با انتشار تصویر زیر، مارکت بازار ارزهای دیجیتال به جز ۱۰ ارز برتر را بررسی کرد و نشان داد که این شاخص با تایید پرچم صعودی خود می‌تواند رالی قوی را آغاز کند. این الگوی کلاسیک اهمیت زیادی دارد و رشد قیمت بیت کوین در روزهای گذشته هم از پیش‌بینی آن حمایت کرده است.

مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال به جز ۱۰ رمزارز برتر

از آنجا که قیمت بیت کوین به محدوده ۵۰,۰۰۰ دلار نزدیک شده، روند صعودی آن ممکن است به بازار آلت کوین‌ها هم برسد. البته برای رشد آلت کوین‌ها بیت کوین باید در این محدوده ثبات برسد و الگوی مذکور تایید شود.

علاوه بر این اگر مارکت کپ آلت‌ کوین‌ها به بالای حمایت خود (خط افقی آبی رنگ در تصویر بالا) برسد، احتمال رشد آن‌ها افزایش می‌یابد. در این صورت احتمالاً اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بخش قابل‌توجهی از پورتفوی خود را وارد این بازار می‌کنند. در این حالت آن‌ها می‌توانند ریسک خود را کاهش دهند و در صورت آغاز آلت سیزن (Alt Season) به سود خوبی برسند.

معامله‌گران باتجربه و تحلیلگران اخیراً استراتژی خود را تغییر داده‌اند و به دلیل پتانسیل بالای آلت کوین‌ها روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این استراتژی بین معامله‌گرانی که سرمایه متوسط یا کمی دارند، هم محبوب شده است. تاریخ نشان داده است که آلت کوین‌ها به خاطر همین تقاضای بالا و با وجود ریسک ذاتی خود می‌توانند به رشد قابل‌توجهی برسند.

با این حال سرمایه‌گذاران باید جوانب احتیاط را رعایت کنند. هیچ تضمینی وجود ندارد که همه ارزهای دیجیتال به موفقیت خوبی برسند. در نتیجه متقاضیان باید پروژه‌هایی را انتخاب کنند که چشم‌انداز و شرایط فاندامنتال خوبی دارند. تنها در این صورت است که افراد می‌توانند سود خود را افزایش داده و ریسکشان را کاهش دهند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. صفحه رو مجددا لود کنید چون متن تصویر داره. احتمالا به خاطر سرعت اینترنت لود نشدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =