شمارش معکوس تا هاوینگ بیت‌کوین

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارز دیجیتال

حجم انتقال استیبل کوین‌ها در شبکه سولانا از اتریوم سبقت گرفت

شبکه سولانا در حجم انتقال استیبل‌کوین هم از شبکه اتریوم پیشی گرفت و با افزایش ماهانه‌ی 612 درصدی، تسلط خود را بر بازار تقویت کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • بلاکچین سولانا اکنون در انتقال هفتگی استیبل‌کوین، رهبری تمام زنجیره‌ها را بر عهده دارد و برای اولین بار از بلاکچین اتریوم پیشی گرفته است.
  • داده‌ها به افزایش ماهانه 612 درصدی اشاره می‌کند که نشان‌دهنده‌ تسلط رو به رشد بلاکچین سولانا در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال است.
  • موفقیت شبکه سولانا تنها به حجم انتقال محدود نمی‌شود. سولانا همچنین در معاملات روزانه و هفتگی DEX و معاملات فیوچرز دائمی (Perpetual Futures) پیشتاز است.

تسلط بلاکچین سولانا بر نقل و انتقالات استیبل‌کوین

حجم انتقال استیبل‌کوین‌ها در شبکه سولانا به 103.01 میلیارد دلار افزایش یافته است و در آخرین داده‌ها از شبکه اتریوم با 90.87 میلیارد دلار پیشی گرفته است. زنجیره‌های مشهوری مانند Tron و BNB Chain به ترتیب 82.29 میلیارد دلار و 14.65 میلیارد دلار حجم انتقال را گزارش کرده‌اند.

استیبل‌کوین‌های مهم سولانا

سولانا میزبان چندین استیبل‌کوین مهم است که USD Coin (USDC) با ارزش بازار ۹۷۷.۳ میلیون دلار در بین آنها پیشتاز است. Tether (USDT) با 831.19 میلیون دلار در رتبه‌ بعدی قرار دارد. سایر استیبل‌کوین‌های سولانا عبارتند از: Parrot USD (PAI) و UXD Stablecoin (UXD) با ارزش بازار به ترتیب 17.38 و 11.1 میلیون دلار.

دستاوردهای گسترده‌ شبکه سولانا

در حال حاضر برتری سولانا فراتر از نقل و انتقالات استیبل‌کوین است و در حجم معاملات روزانه و هفتگی مبادلات غیرمتمرکز (DEX) نیز برتری دارد. علاوه بر این، سولانا در حجم معاملات فیوچرز دائمی (Perpetual Futures) جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. سولانا با ارزش بازار بیش از 50 میلیارد دلار، جایگاهی قوی در چشم‌انداز پویای ارزهای دیجیتال دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =